piątek, 16 stycznia 2015

Vip Na MovieStarPlanet

Vip Na MovieStarPlanet? Wady I Zalety...


MovieStarPlanet To Gra W Którą Grają Miliony Osób. Jednym Z Powodów Dlaczego Gra Się W Tą Gre To Vip.
Vip To Inaczej Pokazanie Siebie Z Innej Strony. Bycie Sławnym, Gwiazdą...
Niestety Nie Wszystkich Stać Na Takiego Vip-a.
Ceny Vip-ów :

Vip Kosztuję Od 11,07zł Do 199,99zł.
Niektórzy Uważają Że Vip Jest Masakrycznie Drogi...
Inni Mówią Że To Małe Ceny I Każdego Powinno Być Na Niego Stać...

Lecz Z Samego Doświadczenia Wiem Że Nie Wszystkich Stać Na Takiego Vip-a. Ja Mam Vip-a, Ale Nie Wszyscy Muszą Być Vip-em Żeby Być Idealnym :).
Pozdrawiam :).


~CzarnaKicia303






1 komentarz:

  1. ja miałam vipa :D nawet 6 razy 3 razy na rok i 3 razy na 3 miesiące. mam 49 lvl pozdro 2016 :D

    OdpowiedzUsuń