niedziela, 18 stycznia 2015

Tła Na Grupy O MSP

W Tym Poście Pokaże Wam Moje Tła O MSP :)...

Chyba Wszyscy Wiedzą Co To Tło Więc Nie Będę Tłumaczyć :)...
,,Tło Na Fb'', Chyba Też Wiecie Co To Jest ;).
Właśnie Takie Tła Na Fb Robię Ja :).
Moje Tła Dotyczą MovieStarPlanet...
Tła Robię Na 3 Grupy :)...
Jestem Tak Zwanym Grafikiem :)...

Pierwsze Tło : 
To Tło Na Grupę  Na Fb O Nazwie ,,MSP Najlepsza Gra".
To Tło Sama Robiłam :).
Na Tej Grupie Są 4 Adminki Więc Było Trudno...
Lecz Jakoś Uporałam Się Z Tym Problemem, A Adminki Były Zadowolone :).
ZAPRASZAM NA TĄ WSPANIAŁĄ GRUPĘ :D.

Drugie Tło :                                                                                         

To Tło Na Grupę Na Fb O Nazwie ,,MovieStarPlanet Poland".
To Tło Też Sama Robiłam :).
Na Tej Grupie Są 2 Adminki Więc Nie Było Trudno...
Lecz Adminki Są Wymagające, Ale Wybrnęłam Z Tej Sytuacji :).
ZAPRASZAM NA TĄ MIŁĄ GRUPĘ :D.

Trzecie Tło :                                                                                        


To Tło Na Grupę Na Fb O Nazwie ,,Koffam MovieStarPlanet".
To Tło Również Sama Robiłam :).
Ta Grupa Jest Moja, Są 2 Adminki Razem Ze Mną...
Ja Jestem Wymagająca, Ale Czego Mam Wymagać Os Siebie ;).
ZAPRASZAM NA MOJĄ NIESAMOWITĄ GRUPĘ ! ! !

OCZYWIŚCIE TEGO JEST O WIELE WIĘCEJ, BO NA KAŻDEJ Z GRUP ZMIENIAM TŁO CO JAKIŚ CZAS :D...


~CzarnaKicia303

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz